OT: C++ - jak zjistit zda nebyla uvolnena pamet pred destruo vanimobjektu?

Brukner, Ludek ludek.brukner na barco.com
Pátek Červenec 27 13:12:07 CEST 2001

BTW,

> To je sice velice elegantni reseni, ale je potreba respektovat jiz pri
> navrhu. Do jiz hotoveho programu (a tom je myslim rec) se neco takoveho
> impementuje velice tezko...Absolvoval jsem to dvakrat, pricemz problemy
souvisi pouze s pretypovanim tech pointeru (nejhezci je to na void * :-)

Pokud mate stesti, staci prohnat vase zdrojaky s/Obj */PObj / a pridat
include... Pokud stesti nemate, tak aspon budete zatracene dobre vedet, jak
ten program funguje...

Jinak upozornuju, ze to zni elegantne, ale neni uplne trivialni napsat to
spravne (predstavte si na miste te tridy nejake hezke sablony, nebo udelejte
z tech vasich objektu sablonovy vektor...)

Ludek Brukner