vi Visual mode v RH 7.1

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červenec 27 14:39:58 CEST 2001

On Fri, 27 Jul 2001, Milos Prudek wrote:

> Zda se mi ze vim funguje v RH 7.1 nejak nezvykle... nereaguje na prikaz "male
> v" pro vizualni oznacovani bloku, ani na "Velke V" pro vizualni oznacovani
> celych radku. Jen pohrdave pipa.
>
> V grafickem gvim se tento problem neprojevuje.
>
> Co mam nastavit?
zkuzte se podivat, zda spoustite vi nebo vim. pak take vim je od urcite
verze defaultne tezce kompatibilni s vi, takze musite  vypnout tuto
kompaktibilitu, ktera je zapnuta pomoci prikazu :set compatible

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487