Diskove oddily

Ján Šedivý jsedivy na bb.telecom.sk
Sobota Červenec 28 01:51:41 CEST 2001

Dobry vecer,

ja mam s Partition Magic ine skusenosti... Na pocitaci s nainstalovanymi W98
som pomocou PQMagic vytvoril logicku partition ext2 a swap partition, na
ktore som potom nainstaloval Mandrake 8...

Takze teraz pouzivam dualny boot W98/Mandrake. A vo W98 mi PQMagic normalne
rozozna ext2 i swap parition Linuxu, a dokaze ich aj zmazat a priestor
priradit nazad k fat32 partition Windows...

Toto vsetko funguje v Partition Magic 6, neviem ako je na tom spominana
verzia 5

Jan Sedivy
jsedivy na stonline.sk