RH 7.1 Email AutoReply

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Sobota Červenec 28 13:18:03 CEST 2001

>     kde a jak de nastavit automaticka odpoved na email v RH 7.1? Hledal jsem v archivu, ale stranky se Mi nezobrazily :(

  Nainstalovat balicky 'procmail' a 'vacation'. Pustit `vacation -i` aby se
inicializovala databaze, potom u sebe v home adresari vyrobit soubor
.procmailrc, ktery bude obsahovat treba toto ...

:0 c
|/usr/bin/vacation boruvka

  kde budeme uvazovat, ze boruvka je tvoje uzivatelske jmeno v systemu.
Pokud je sendmail nastavenej tak, ze pousti na vsechny prichozi postu
automaticky procmail, tak uz nic, v pripade, ze neni tak je jeste potreba
vyrobit soubor .forward, ktery bude obsahovat ...

| /usr/bin/procmail

  No a tedka u sebe v HOMU jeste vyrobit tu zpravu, ta bude ulozena v
souboru .vacation.msg a bude obsahovat treba