Flight Gear

Milan Zamazal pdm na zamazal.org
Sobota Červenec 28 10:05:34 CEST 2001

    JK> Rychlost zobrazovani asi 1 snimek/sec.

Jednak je třeba to provozovat na kartě s 3D akcelerací a jednak je
třeba, aby binárka byla patřičně zkompilována (aby nejela přes
softwarovou emulaci 3D).

Na NVidia[1] M64 mi to dělalo typicky 20-30 snímků za sekundu při
rozlišení tuším že 800x600.  Tipoval bych, že na rychlosti hlavního
procesoru počítače až tak moc nezáleží.

[1] Ten krám vřele nedoporučuji, chcete-li 3D akceleraci a přitom
    nechcete svůj systém učinit vysoce nestabilním.

Milan Zamazal

--
Free software is about freedom, not about free beer.  If you care only about
the latter, you'll end up with no freedom and no free beer.