hdparm a ATA66

Jirka Novak eagle na unicode.cz
Neděle Červenec 29 22:43:44 CEST 2001

Robert Vojta wrote:

>   Ale to bylo mysleno vazne. Cast z manove stranky tykajici se -X parametru.
> Best regards,
>   Robert

Mohu Vas uklidnit: s parametrem -p to nechodi, dokonce jsem prisel pri
testovani o data na to filesystemu (byla to testovaci partition).
Citovat manove stranky nemusite, precetl jsem to asi 50x predtim, nez
jsem se zeptal tady. Ostatne, Vy znate parametry hdparmu z hlavy? Ja ted
tedy uz docela jo, ale pred tim jsem je jeste neznal. Jeste musim
mrknout na ten blacklist. Btw. s kernelem 2.4.6 se to chova stejne.

Jirka 'Eagle' Novak
eagle na unicode.cz