StarOffice v RH7.1 CZ a ceske fonty

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Pondělí Červenec 30 07:25:21 CEST 2001

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda se někomu podařilo správně nainstalovat české
fonty do StarOffice 5.2 pod RH 7.1 CZ. Na systému s RH 7.0 CZ stačilo
naliknovat *.afm a *.pfb soubory do adresářů StarOffice (adresáře
pssoftfonts a fontmetrics) a zeditovat soubor psstd.fonts a SO píší a
tisknou bez problémů. Stejný postup na RH 7.1 CZ však nefunguje. Zkusil jsem
i pomocí prográmku pro konfiguraci tiskárny přidat fonty pomocí Add fonts,
ale tento prográmek při pokusu o import spadne. Zkoušel jsem URW fonty z
balíčku urw-fonts a také Type1 fonty z Xfree86-ISO8859-2-Type1, ale nejde
ani jedno.
V konferenci jsem našel asi dva thready se stejným problémem, bohužel ani v
jednom nebylo napsáno řešení.
S pozdravem

Zdeněk D.