Kernel bug?

Pondělí Červenec 30 07:58:12 CEST 2001

On Sat, 28 Jul 2001, Pavel Mateja wrote:

> Hi gurus,
> potrebuju poradit ohledne hlasky v logu (co znamena a co s ni delat):
>
> Jul 23 20:18:30 lemrouch kernel: free spze 25249, entry_count 7
> Jul 23 20:18:30 lemrouch kernel: kernel BUG at item_ops.c:608!
> Jul 23 20:18:30 lemrouch kernel: invalid operand: 0000
> Jul 23 20:18:30 lemrouch kernel: CPU:    0
> + vypis registru
> Jul 23 20:18:30 lemrouch kernel: Process tin (pid: 1808, stackpage=d2c0d000)
> + vypis stacku a Call trace

Precte si /usr/src/linux-2.4/Documentation/oops-tracing.txt a podivejte
se, kde Vam to haze ten Oops. Oops je obvykle chyba v jadre, ale muze to
byt i chyba HW. Pokud zjistite, ze to souvisi s ReiserFS, tak budete
vedet, kam se obratit a na co si stezovat.

V kazdem pripade je pak ale potreba se poohlidnout po nejnovejsich jadrech
a zaplatach, protoze bugreport na stare jadro je (temer) k nicemu.

--
                        Milan Kerslager