Samba a velikost pismen

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Červenec 30 09:57:20 CEST 2001

> # Case Preservation can be handy - system default is _no_
> # NOTE: These can be set on a per share basis
> ;  preserve case = no
> ;  short preserve case = no
> # Default case is normally upper case for all DOS files
>   default case = lower
> # Be very careful with case sensitivity - it can break things!
>   case sensitive = no
>
> Cetl jste si nekdy ten konfigurak?

Ano. A cetl jste vy muj problem ? Asi jsem se spatne vyjadril, ale na
tohle jsem se neptal. Navic :

"case sensitive = yes/no" controls whether filenames are case
sensitive. If they aren't then Samba must do a filename search and
match on passed names. Default no.

"default case = upper/lower" controls what the default case is for new
filenames. Default lower.

... jde tedy o default hodnoty.

Me slo hlavne o to, aby _dva_ soubory v jednom adresari se stejnym
jmenem (lisici se jen velikosti pismen) samba exprtovala jako
_jeden_ = tj. aby existenci toho druheh zatajila. Protoze klient ve
Win s tim evidentne nepocita a pri kopirovani celeho adresare to dela
psi kusy.

Volba "case sensitive = ..." mi rika, jak se samba chova pri otvirani
souboru, Implicitne stejne jako wokna - tj. klient zna jmeno, ale uz
nemusi znat presne velikost jednotlivych pismen. Pro muj problem je
to naprosto nepodstatne, protoze ja mam ty soubory dva.

Volba "default case = ..." zase rika, jake jmeno se zapise novym
souborum. Jenze ja uz je tam mam, takze je to zase nahouby.

Jeste nejaky napad ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s