Nieco ako Briefcase

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Červenec 30 10:10:51 CEST 2001

Zdravim,
  ja pouzivam unison. Najdete ho na
http://www.cis.upenn.edu/~bcpierce/unison/
Je to na synchronizaci souboru, coz zde snad staci.
Vsechno se tam da nastavit podobne jako v rsync.
<IMHO>  Pouzivam i rsync, protoze jsem nesehnal binarku pro
HP-UX. Jako moznou vyhodu lze brat to, ze ma jak textove,
tak i graficke rozhrani. Nevyhody vidim v tom, ze je
pomalejsi nez rsync a neni prelozen pro HP. </IMHO>
Petr Simandl
www.simandl.cz