levny SCSI RAID radic

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červenec 30 11:28:31 CEST 2001

| 	Ale jdete, a odkud si myslite, ze mi stale tecou data z CD-ROM? Pravda,

Nejde o to aby vam porad tekly data z CD, staci se podivat na bugzillu k
redhatu. Je tam asi tak 50 ruznych problemu, kazdy ma jine. Muj problem tam
popsan taky nebyl (v okamziku vypsani login: uplne ztuhne stroj, pomuze jen
vypinac)...

| nasel jsem jiz jednoho Adapteca, ktery nebezel s AIC7xxx, musel jsem
| pouzit AIC7xxx_old, nicmene RH7.1 lze napr. na AIC7880 (AOpen AX 6B+)
| bez problemu provozovat.

Mate ale stesti...

| BTW V posledni dobe se mi nedostal do rukou Adaptec (a to mi jich
| proteklo asi tak 5 ruznych typu), ktere by nebezel s AIC7xxx driveerm.

No ja tady mam asi tak rok a pul stary stroj, kde je gigabajt deska no a ta
ma takove problemy.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz