IDE Raid

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červenec 30 11:36:36 CEST 2001

| Odesílatel: Miroslav BENES <mbenes na tenez.cz>
|
| To s tim prehozeni mbyl jenom takovy napad ...
| Na druhou stranu neni opravdu NIKDE psano, ze jsou obe kopie v RAIDu
| amostatne funkcni a schopne bootovat ...

A od čeho by potom kurňa ten raid-1 byl, než od toho, že když mi chcípne
libovolný z disků, klidně nabootuji z toho druhého a můžu v něm pracovat?
NIKDE psano to neni, neboť se to __OČEKÁVÁ__ jako vlastnost - fuj,
zprofanované slovo inklinující k jinému významu - tedy raději SCHOPNOST.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications