Flight Gear

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Červenec 30 10:58:52 CEST 2001

Zdravim,
  ja to zkousel na mem Duronu700/128MiB s grafikou NVidia Vanta
a s plynulosti jsem nemel problem, presny pocet fps nevim, ale jestli
je to to cislo, co se zobrazuje dole vpravo, tak to se pohybuje okolo
40 az 50 pro 800x600 (jen tusim - nemel jsem potrebu to sledovat - vse
jelo v pohode).
Trochu vice o mem stroji je na
http://www.simandl.cz/stranky/linux/linux.htm
Drobny problem, na ktery jsem narazil, byl v tom, ze
po urcite dobe (minuty) "vypadl" zvuk.
  Horsi je to s mou schopnosti letat :)
  Docela se mi libi moznost pridavat objekty do mapy (zatim jsem
nezkousel),
a tak bych se chtel zeptat, jestli nekdo nebude "delat podrobnejsi
ceskou kotlinu".
zatim
Petr Simandl
www.simandl.cz