vytvoreni boot disku na hdd

raven raven na pinerecords.com
Pondělí Červenec 30 12:18:45 CEST 2001

> ja vam nechci oponovat, navic se mi zda, ze tahle operace na par minut uz
> se tady vlece dost dlouho :-) a info lilo a info lilo.conf jsou tak
> blizko..., ale myslel jsem si, ze po spusteni lila a zapsani kernelu do
> mbr jiz neni (u lila) soubor s kernelem potreba any more, anebo se pletu?

omlouvam se za ten kiks predtim. funguje to jinak. jadro se do mbr
nezapisuje (vzhledem k tomu, ze ma velikost asi kolem 750kB az 800kB a mbr
je veliky 512B). jadro se musi nechat tam, kde bylo v dobe, kdy jste
spustil '/usr/sbin/lilo', neboli v dobe, kdy si lilo vyrabelo mapu sektoru
na diksu, kde se jadro naleza. v kazdem pripade bych se nesnazil s nim
delat cokoliv, protoze jej muzete potrebovat prave pri dalsim spusteni
'/usr/sbin/lilo'.