Apache a chybne kodovani cestiny

Pavel Prchal pavel na pelhrim.cz
Pondělí Červenec 30 13:59:54 CEST 2001

Honza Pazdziora wrote:

> Obcas obcas ... na stejnem URL? Nebo na ruznych? A deterministicky?

i na stejnem URL: napriklad stranka www.xxx.cz/index.html je OK,
ale www.xxx.cz/dalsi.htmlje spatne.

pritom vystup z PHP4 vraci hlavicky korektni t.j.: ISO8859-2

deterministicky? ne.
napr. soubor umisteny pod jednim virt. serverem je ok, ale
pokud jej zkopiruji jinam, je ERR. pritom nejsou zadne
specialni nastaveni pro jednotlive virt. servery. :-(

ach jo. nejprv jsem myslel, ze jsou spatne hlavicky v
html souborech. jenze kdyz uz jednou dobre chodily...

> .htaccess v nekterych adresarich?

...v zadnych

    pavel prchal