Jak bootovat NT pomoci LILO, ci bootovani v NT

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Červenec 30 14:57:11 CEST 2001

> Doma pouzivam XOSL, ale nevim co si mam stahnout kdyz na WEBu neni
> download pro NT, protoze XOSL nechodi pokud neni prvni partitiona
FAT32, ci
> FAT16.

To je nejaky nesmysl, co tim myslite ?
Pokud nepouzijete pro XOSL vyhrazenou partition, musi tam byt
nejak FAT16 nebo FAT32, kam si da XOSL svoje soubory (do MBR se
nevejde).
Je jedno jestli je prvni, musi byt pod 8GB.

Mam doma XOSL v115, rozdeleni partitions:
1. 2GB puvodne Solaris, ted kvuli jednomu testu tam prave mam NTFS WIN2k
server.
2. 2GB FAT 16 Windows98
3. 4GB Ext2 Linux
4. ~GB Extend (256MB linux swap, 2GB linux Ext2, 2x2GB FAT16, 2x12GB
FAT32)

Podotykam, ze MAM XOSL v C: na 2. partition ;-)

Nenabootuje mi prima volba v XOSLu partition 1. (NTFS),
kdyz to zkusim, napise ze nema ntloader.
Ale to je podle mne tim, ze pri instalaci W2k se nainstaloval ntloader
do
2. partition FAT16 Win98 (aniz by se mne zeptal).

Kam si ve vasem pripade Win2k daly loader ? Mate nejakou FATxx ?
Slysel jsem (neovereno), ze kdyz se dava Win2k na NTFS
a zadna FATxx partition tam neni, vyrobi si instalak malou FATxx pro
loader.

Muzu pripadne nekdy vyzkoust, jestli pomuze nakopirovat
ntloader, boot.ini & spol na NTFS svazek (aby ho nasel).

Neresil jsem to, kdyz chci Win2k, nabootuju do Win98 a tam mam dalsi
vyber.
V mem pripade stejne brzo Windy2k vyleti, mam je tam jen kvuli testu.
Jinak podle me muzou win2k bezet nad FAT32 (a mozna i lepe)
(2 mi kolegove prisli o data pri bezne automaticke udrzbe disku na
NTFS).

Kdyby mi o to opravdu slo, asi bych dal Win2k na FAT32, ma to sve
vyhody.

radek.karaffa na ct.cz