StarOffice v RH7.1 CZ a ceske fonty

Milan Berka Milan.Berka na kpnqwest.com
Pondělí Červenec 30 17:10:58 CEST 2001

Bez vetsich problemu, jenom se po nacteni fontu nezapamatovaly a musel jsem je
popsat
rucne..., alespon jsem se je dost dobre naucil a mnohe jsem pochopil, dulezite
je tam
nastavit codovani iso8859, bez toho to NEJDE...

MB.

--
Doc.RNDr.Milan BERKA, CSc., IIT Manager,
KPNQwest Czechia s.r.o., http://www.kpnqwest.cz/