Spojeni dvou pocitacu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Červenec 30 19:50:30 CEST 2001

tohle je dotaz za 1000 bodu :-)
CO chcete, aby Vam jelo? Auto? TCP/IP? Sdileni souboru? Telnet? Pristup do
Internetu?

Asi nejprve popiste co kam jak pripojujete (chcete pripojit) a co od toho
chcete.

Takze:
Mate koax nebo UTP?
Jestli UTP - pres HUB nebo krizeny kabel? Sviti Vam kontrolky (LINK) na
sitovkach (a hubu)?

NEbo jste dal a vidite mezi sebou jen ty 2 pocitace, ale porebujete se
dostat na dalsi site? Ma linux zaple IP_Forwarding (to je vse, co
potrebujete, pokud nemate zadne dalsi gatewaye). Pak na windows nastavte
adresu sitovky v linuxu jako default GW.

ale co se budu rozepisovat - napiste, kde jste.

MP