up2date a upgrade jadra

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Červenec 30 20:57:05 CEST 2001

David Trcka <trcka na poda.cz> wrote:
> nedavno se tady probiraly moznosti upgradu jadra na RH, a nekdo (Milan
> Kerslager?) radil pouzit up2date. OK, tohle jsem jeste nezkousel, tak jsem
> si schvalne nainstaloval jeden cisty rh7.1cz a zkusil up2date, ktery mi
> sice jadro upgradoval a lilo upravil, takze stroj je opravdu up2date,
> nicmene puvodni jadro tam zustalo, takze Redhat Network stale hlasi
> Security Alert - Kernel FTP vurnelability error (nebo tak neco). Alert
> zmizi po odstraneni starsiho balicku s jadrem.

Pokud to stare jadro nepouzivate (nenabootujete), tak zadne nebezpeci
nehrozi. Kdyz se presvedcite, ze nove jadro funguje a nejsou s nim
problemy, smazte stare prikazem rpm -e kernel-x.y.z-a, kde x.y.z-a (nebo
tak neco) je verze stareho jadra.

                                                 S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229