Soutěž Linuxových novin

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Červenec 30 22:51:45 CEST 2001

   From: Zdenek Sebesta <mach na internet.sk>
   Date: Thu, 26 Jul 2001 23:38:14 +0200

Zdravím,

   > Pavel Janík jaksi dělá u oné firmy a koho chleba jíš ... :-)

nevím, co tím sledujete. Stejnou (nebo podobnou) utilitu používají i jiné
distribuce, než používám já. Pokud bude něco špatného na té distribuci,
kterou používám, budu ji také kritizovat. Ano, stává se mi to dost často,
protože Ti, kdo mne znají, tak ví, že jsem perfekcionista.

   > ale fakt je ten, že ani freshmeat ani rpmfind se nechytá. Možná to bude na
   > CD, co připravje Conect.

Nebo neumíte pořádně hledat. Někdo jiný ji našel. Není věcí redakce
Linuxových novin vysvětlovat, kde hledat ten nebo jiný dokument, nápovědu
či program.
--
Pavel Janík

How can you say emacs and 'no flame war' in the same sentence :-)
                  -- Jens Axboe in private e-mail