POP3 - dlouha autorizace

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Červenec 31 08:35:33 CEST 2001

"Zdenek Svarc" <svarc na promedia.cz> writes:

> U jednoho serveru v internetu (Redhat 7.1, imap-2000c-10) mi trva okolo 30 vterin, nez se zacnou stahovat maily. Zajimave je to, ze se to stava, jen kdyz jsou klienti pripojeni k Intenetu primo (verejnou IP adresou), pokud pristupuji do Internetu pres maskaradu, tak z toho serveru stahuji okamzite. DNS na serveru i klientech pracuje v poradku, reverzni zaznamy jsou v poradku, ten server ma pouze jedno sitove rozhranni. Prosim o radu.

Na to se nekdo pta tak jednou tydne. Server se pta, kdo je na druhe
strane pres sluzbu ident a musi cekat, nez ta sluzba
timeoutne. Resenim je bud nepouzivat na firewallu DENY, ale REJECT,
ktery rekne serveru hned, ze sluzba neni dostupna (ale mnozi to
povazuji za riskatni, protoze masina pak reaguje na scanovani portu)
a nebo presvedcit ten imap, aby se neptal. Treba v redhatu by melo
pomoct zmenit

        log_on_success          += DURATION USERID

na

        log_on_success          += DURATION

v souboru /etc/xinetd.d/imaps (a imap, ale ten asi nepouzivate, ze).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311