Re: Bind 9.1.0 se nespouští......

Milan Suchánek such na i-development.cz
Úterý Červenec 31 08:52:25 CEST 2001

Hello Petr,

Monday, July 30, 2001, 11:44:44 PM, you wrote:

PB> Používám Bind 9.1.0 v RedHat 7.1, spouštím ho klasickým startovacím scriptem
PB> (který se mi instalaci bindu nainstaloval) při startu počítače, ovšem i
PB> přesto že se při zavádění systému vypíše: Staruji named:   [ ok ] ,
PB> bind se nespustí a musim ho po přihlášení spustit ručně.

A mate to spousteni vubec povoleno? Staci spustit napr. v konzoli
prikaz setup a v menu System services zapnete named a po pristim
restartu se vam bind bude spoustet jiz automaticky. Mozna to jde
zapnout i odnekud z X, ale to jsem osobne nikdy nepotreboval, vzdy mi
stacilo toto.

--
Best regards,
 Milan                            mailto:such na i-development.cz