zdrojaky & .deb

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Úterý Červenec 31 09:57:08 CEST 2001

Zdravim

Dne po 30. červenec 2001 16:13 jste napsal(a):

> dpkg -i balik.deb ? apt-get NENI package manager. je to pouze takovy "hodne
> chytry frontend na zavislosti"

Tomuhle rozumim, spis mi jde o to, jestli nejdou do tehle databaze dodat
(jinak nez rucne) nainstalovane programy ktere si stahnu jako zdrojaky a
prelozim, tedy ne jako balik .deb

Jinak diky za radu ohledne vyroby baliku, myslim ze by to mohlo vyresit i muj
vyse zmineny dotaz... (prelozim, vyrobim  pakaz a nainstaluju ...) Doufam ze
to bude fungovat:-)
Hezky den

--
Pavel Houdek