DNS a Delegovani subdomeny

Petr Baudis pasky na pasky.ji.cz
Úterý Červenec 31 11:19:19 CEST 2001

> Kdyz pustim NSLOOKUP , tak mi na mem serveru preklada adresy jak potrebuji,
> ale pri dotazu z venci to nejde.
Jen pro jistotu - jste primarnim ns pro tu domenu? A nezkousite to ze stroje
ktery pouzivam nameservery ktere maji zacachovanou starou verzi zony/RR ?
Zkuste to z jineho stroje.

> Ja vlastne potrebuji jen pridat MX zaznam pro domenu ostrava.scomp.cz tak,
> aby na tuto adresu prijimal maily jiny server.
V tom pripade nemusite vubec vytvaret novou zonu, staci
ostrava	[<TTL>]	[<IN>]	MX	<priorita> mail.server
napriklad
ostrava	MX	10	mail

> p.s.
> Mam poslat ukazku souboru ?