CVS pokrocile ovladani :-)

Václav Kořánek work.VKoranek na scorpionis.cz
Úterý Červenec 31 16:26:30 CEST 2001

Zdravím,

zkouším používat CVS :-)

Znám a pročetl jsem odkazy:
http://sunsite.mff.cuni.cz/linux/seminar/Papers96/cvs/
http://www.novinky.cz/Index/Drobnohled/1640.html
http://durak.org/cvswebsites/howto-cvs/index.html
http://docs.linux.cz/iso/cvs_manual.html

Prošel jsem skoro všechny relevatní e-maily v konferenci (obsahující slovo
CVS) uff

Prošel jsem jen něco málo anglické dokumentace neb angličtinou nějak příliš
nevlídnu :-( .

Scháním podrobnosti o:
- Jak při importu (cvs import) zachovat originální datum změny a vytvoření u
importovaných souboru ?
- Jak zjistit seznam projektu v repository ?

Odbočka
- to už jsem přímo nehledal necha se v nějakém konfiguračním souboru
definovat maska pro binarni soubory ?
  soubor "cvswrappers" -> by mělo být možná to pravé :-)
  kde   -k		expansion mode		value: b, o, kkv, &c
	.. b je pro binary, ale co ostatní ?
- soubor "notify" by měl sloužit k definici zasílání zpráv ?
  nějak ale nevím při jakém změně .-(  Ví někdo při čem ? (login, commit,..)

Díky za pomoc (pokud se někdo znalý najde a doufám že ano ... .-) )

S pozdravem a přáním hezkého dne

Václav Kořánek

http://www.scorpionis.cz/

PGP ready !
PGP Key ID: 0xE4C96F44 (VKoranek na scorpionis.cz)