3D kreslitko

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Úterý Červenec 31 18:27:56 CEST 2001

On Tue, Jul 31, 2001 at 05:35:02PM +0200, Petr Skoda wrote:

> Nevite nekdo o nejakem sikovnem kreslitku ve kterem by se dal nakreslit
> narys pudorys a bokorys nejakeho baraku (bez kotovani) a on by udelal 3d
> pohled nejlepe i s vyplnovanim sten zvolenou barvou ci texturou ?

Zkuste qcad
Nezkoušel jsem to, akorát vím, že existuje, ale třeba je to použitelné.

> *  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Všechny dívky jsou krásný, milý. A hvězdy mají v očích."
       -- Aleš Brichta