linux klient pre PCAnywhere

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Červenec 31 18:51:39 CEST 2001

On Tue, 31 Jul 2001, patrik rybar wrote:

> zhanam %subj.,
> viem, ze existuje VNC a pod.
> ale konkretne hladam nieco ako linuxoveho klienta pre PC Anywhere
> (pretoze sa k tomu ... musim raz za cas pripojit)
> samotne CA klienta pre linuxa nerobi, preliezol som freshmeat a hladal
> par hodin cez google
> ale nic som nenasiel
> ak by ste mali niekto nejaky dobry tip, tak sem s nim

ja jsem kdysi na freshmeatu nalezl pouze nejaky otevreny projekt, na
kterem nikdo nepracoval. pod vine jsem to nezkousel, tak jsem to nakonec
pustil k vode a pouzival hodne vnc. bylo mi to dost lito, nechal jsem tedy
na stanicich oboje (myslim, uz si nepamatujiu presne). takze jsem tenkrat
neuspel ;-( , snad budete mit vetsi stesti, dejte nam vedet, kdyz neco
najdete!

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487