StarOffice v RH7.1 CZ a ceske fonty

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 31 17:38:08 CEST 2001

On Tue, 31 Jul 2001, Zdenek Drlik wrote:

> Tím nastavením iso8859 myslíte zapsat to do psstd.fonts namísto
> adobe-fontspecific? Tohle jsem opravdu ještě nezkusil, protože na RH 7.0 CZ
> mi to jede i bez toho, ale vyzkouším to, snad to pomůže.
> Díky za pomoc.
>
> Zdeněk D.

Já jsem to dělal z jeho programu (spadmin) kde se nastavuje tiskárna.
Po přidání fontů (add fonts) to vypadalo že ten program spadl, ale po
novém spuštění jsem vybral edit font... a fonty tam byly akorát bez názvů
a jakéhokoli popisu takže ke každému zadat všechny atributy a zmáčknout
apply pro všechny fonty.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne