Problemy s 3c509

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Červenec 31 23:51:43 CEST 2001

On Tue, 31 Jul 2001, Petr Baudis wrote:

> Tento mail pochazi z klavesnice Pavla Trollera <patrol na sinus.cz>

dva odpory (terminatory) v serii vam musi dat 25ohmu, tzn. pokud merite
odpor site bez odpojeni cehokoliv. pri rozpojeni musite namerit na kazde
strane 50ohmu - tolik ma jeden terminator. hodnoty mohou samozrejme
kolisat, ale 75 ohmu je opravdu mnoho. imho, jaky druh kabelu jste pouzil?

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487