Graficka karta na filmy (nove DVD)

Pátek Červen 1 08:55:30 CEST 2001

On Wed, 30 May 2001, Jiri Chaloupka wrote:

> muj problem je v tom, ze mam onboard zvukovku (AC97), kterou vsak
> odmitam pouzivat a mam SB128. V BIOSu je onboard zvuk vypnuty, ale
> Linux tvrdosijne chce pouzivat jenom ji. Kdyz nastavim parametry rucne
> (IRQ a vse dalsi), skonci to chybou (parametry jsou opsane z windows,
> kde pod nimi chodi).  Chvili jsem mel SuSE 7.0 kde to chodilo ale zas
> mi nechodili jine veci, ale od nej jsem presel na RH7.1 a mam se
> zvukem utrum ...

Jestli to je ISA, tak by mozna stalo za to, podivat se co rika pnpdump a
pak spustit:

sndconfig --noautoconfig

Linux bude pouzivat tu zvukovku, kterou mu nastavite v /etc/modules.conf
(resp. /etc/conf.modules).

Jestlize sndconfig detekuje tu on-board, tak zcela evidentne zakazana neni
(pouziva take pnpdump).

--
                        Milan Kerslager