Mozny ATAK

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pátek Červen 1 10:56:35 CEST 2001

Zdravim,
dnes jsem zjistil , ze mam nejakej novej soubor v adresari /dev
308k -rwsr-xr-x    1 root     root         303k kvě 31 15:27 .pts*
Jsem z toho trochu vedle, kdyz dam file .pts

.pts: setuid ELF 32-bit LSB executable, Intel 80386, version 1,
dynamically linked (uses shared libs), stripped

Co dela tento soubor v adresari dev, ani nevim na co je???
A jeste jsem nasel zaznam v souboru /etc/profile, bylo dvakrat toto:
/dev/proxyd, ale zadny tento soubor neexistuje.

Ostatni zmeny jsem neregistroval??!!Je to mozny atak do
systemu??Mam RH 6.2 a nainstalovane vsechny updaty, takze
nevim pres co by se tady mohl dostat.Kdo by chtel videt ten soubor
klidne ho poslu.Zatim dik