Stejna MAC adresa

Miroslav 'Mirco' Bajtos mirco na matfyz.cz
Pátek Červen 1 13:04:03 CEST 2001

> Proboha, co je to za vyrobce, to se snad nesmi, ne ?
> Doted jsem mel nazor, ze KAZDA sitova karta ma UNIKATNI MAC
> ale mohu ji zmenit (pripadne zmrsit do jedne jak to dela Solaris na
> Sparc)
> Taky by mne to ani nenapadlo, ze to muzou udelat ...

AFAIK, tak MAC adresy musia byt rozne len v ramci jedneho segmentu siete,
teda aspon v skole :-) nam tvrdili, ze pakety co idu von (t.j. cez router)
maju MAC routera ale IP ciela, no a router to dostane, zisti ze IP je z inej
siete, takze prislusne zmeni MAC a posle to dalej. Takze vobec nemusi mat
kazda sietovka unikatny MAC, uplne kludne moze mat nejaky cinan taky isty
MAC ako vy a taky isty ako Bill a nic sa nedeje.

A mimochodom, ked ten MAC ma 6 ci kolko bytov, a kazda sietovka ma mat iny
MAC, tak asi by nam uz davno dosly volne MACy.

-mirco

|     Miroslav 'Mirco' Bajtos  <mirco na matfyz.cz>  ICQ: 111299739
|     Student of Charles University in Prague <http://www.cuni.cz>
:wq