Mozny ATAK

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pátek Červen 1 13:24:12 CEST 2001

== 01/06/01 11:57  Marcel Kolaja ==

"jenom" ;-)

| V těch verzích se nevyznám (která je děravá a která ne), ale ve stable

tusim, ze temto verzim stale vetsina lidi duveruje

| Debianu je poslední dostupná verze sendmailu 8.9.3-23, tak třeba možná
| tam. Jinak zkuste projít logy (jestli je po sobě nevyčistil), zkuste najít
| jestli tam po sobě nenechal ten hackovací soft, ...

V tech distribucich, s kterymi jsem kdy pracoval, fungovalo
cislovani balicku tak, ze cislo za posledni pomlckou je jen
poradi vydani stejne verze (se stejnymi chybami a bezpecnostnimi
dirami).

Pouzivate nejaky sw na kontrolu integrity systemu ? Zkuste se podivat
na sw tripwire atp.

zdravim
  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>