MARS, kernel, SAMBA a Access

Pátek Červen 1 13:53:28 CEST 2001

> Nebo je lepsi na MARS zapomenout a jit na SAMBU ?

	MARS je emulace Novellu, SAMBA emulace MS Windows serveru, zamenovat je
neni tak jednoducha vec...

> - janomze na te siti maji bezet desive velike databaze a aplikace v Accessu
> (soubory o velikosti 100-300 MB) a nekde jsem vycetl, ze z hlediska zamykani

	'-) tomu rikate desive velike?

> Co je tedy v tomhle pripade lepsi MARS ci SAMBA ?

	Vyvoj Marsu jsem sledoval spise okrajove, pusobi na mne, ze jeho vyvoj
neni moc rychly a dynamicky (a pokud vim, tak ta emulace je na urovni
max. 3.12., na NDS muzete v klidu zapomenout) a asi ho potrebuje cim dal
mene lidi, naopak Sambu nasazuje cim dal vice lidi (ma ambice plne
nahrazovat Win2k server - samozrejme bez ptakoviny Active directory) a
uz i MS si toho zacina vsimat, ze si nekdo hraje na jeho pisecku a
nepotrebuje mu platit ty nehorazne licencni poplatky za server...;-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno