PDF - jak vytvaret

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Červen 1 15:05:50 CEST 2001

Presne tohle jsem ted resil, jen zdrojem byla samba.
Nechtete ji zkusit, nebude to jednodussi?    :-)

On pá  1. červen 2001 15:05, you wrote:
> [...]
>
> Adresar pro ukladani existuje a pri pokusu o tisk se v nem objevi
> tiskova uloha. Davka "pdf-gen" pri rucnim spousteni taky funguje
> (nastavi vystupni adresar a zavola ps2pdf).
>
> Ale napojeni na mars se nedari. pri pokusu o tisk data stoji ve
> fronte marse a v jeho logu je :
>

> 06.01,13:40:09 NCP 0   0:Not ok:0x2222 conn=4 of 0 conns
> 06.01,13:41:21 NWC 1 199:Got SIG_PIPE
> 06.01,13:41:21 NWC 1 199:Cannot write to pipe
> `/usr/local/bin/pdf-gen`, errno=32 (Broken pipe) 06.01,13:41:21 NWC 1
> 199:err='basename: too few arguments Try `basename --help' for more

Podle meho je v davce pouzit prikaz basename a nesedi mu parametry jez
ocekava. Zkontrolujte plne cesty k jednotlivym prikazum, obvykle je nekde tam
chyba.

> Unexpected interpreter error -9.
> Error object:
> '
> 06.01,13:41:21 NWC 1 199:Errorresult = 63232 by closing print pipe
> 06.01,13:41:21 NWC 1 199:close_queue_job2, Q=0xe000007, job=1
> 06.01,13:45:07 NCP 0   0:Not ok:0x2222 conn=5 of 1 conns
>

> Dalsi dotaz se tyka jmen - i kdyby se mi to povedlo zprovoznit, budou
> se vystupy ukladat pod nesmyslnymi nazvy. Zkusil jsem ze stanice
> tisknout "test.ps", ale ve fronte mars-e je soubor "3b177f58.001".

Ja jsem tovyresil tak, ze si jednoduchym scriptem rozkoduji (z parametru
samby, tam je to jednoduche) z ktere stanice to prislo a podle textove
tabulky si najdu odpovidajici mail adresu na kterou to poslu. takze uzivatel
neco vytiskne a vzapeti se mu to vrati mailem v podobe pdf.

> Poradite nekdo co s tim ? Dalo by se nejak nastavit, aby zpracovani
> do PDF delal demon lpd ? Pokud ano, jak by se mel nastavit ? A jak by
> se mu predavaly jmena ?
>
> Diky za tipy.

Neni  za co :-)

S pozdravem