MARS, kernel, SAMBA a Access

bittmanv na volny.cz bittmanv na volny.cz
Pátek Červen 1 16:09:07 CEST 2001

Zdravim,
co se tyka vztah accessu cs. samba, tak jsem s tim mel trochu problemy. Zatim jsem
vypnul zamykani na sambe a neni to ono. Problem byl v tom, ze NT ckova stanice zamkla datovy soubor uplne ( DENY_ALL ), zatimco 95/8 pracovala spravne. A .reg soubor co je u samby pro NTcka nefunguje ( NT4.0 nemaji rady polozku Dormant...  ). Nevi na to nekdo nejakou radu ? Pouzivam

Ale mam jednu poznamku: 100-300MB dat neni aplikace pro access. Je to ponekud velke ( teda pokud to neni naplnene BLOBy)

Vasek