Barevny tisk na HPDJ710C?

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pátek Červen 1 11:12:29 CEST 2001

Ahoj,
mám na jednom PC RedHat 7.0Cz, nainstaloval jsem
tiskárnu HPDJ710 přes printtool (je sdílená z jiného PC+Win98).
Při tisku (přes mód ppa720c1,c3,c5) se v barevném tisku
objevují vady-jakoby vynechávaly některé trysky,
jako když dochází inkoust. Projevuje se to v barvě M
(magenta) výrazně, v C a Y jen neznatelně, černá je OK.
(V archivu jsem našel zmínky o tiskárnách HPDJ7xx z doby
asi před rokem, zdá se že se podpora zlepšila, ale pořád
to není ono.)

Je nějaký postup, jak z této tiskárny dostat kvalitní
barevný tisk? Nějaké dodatečné nastavení, filtr...?
Díky za radu.

(odpovídám předem na dotaz: ano, inkoust v kazetě je
a z Win98 tiskne bezvadně :-)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail