Sitovka D-link DGE 500 SX s jadrem 2.2.18?

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Červen 1 16:47:41 CEST 2001

Libor Chocholaty wrote:

> Pekne patecni poledne preji,
>
> vcera jsem potkal problem s ovladaci pro vyse uvedenou sitovku. Mate
> nekdo zkusenost, jak ji rozchodit pod Linuxem s jadrem 2.2.18? Ovladac
> dodany na CDcku sice sel prelozit, ale nesel pridat do jadra pro
> neresolvovane symboly (register_netdev_R... a podobne).

Odpovim si sam.
Nevim cim to je, ze na Compaqu ProLiant ML530 to hlasilo tuhle hlasku, ale na
mem PC ji to nehlasi. Byly tam jeste jine chyby. Ve zdrojaku ovladace jsem
nahradil volani {un}register_netdev() za {un}register_netdevice() a udelay()
za mdelay() a na mem pocitaci to chodi, teda az na to, ze tu nemam tu sitovku.
:-) Uvidim, co to udela na tom Compaqu, ale to asi az pristi tyden.

Chtelo to jen o trosku vice hledani na siti. :-)

S pozdravem, Libor Chocholaty

p.s.: doufam, ze to jeste nekomu bude k uzitku.