MARS, kernel, SAMBA a Access

Pátek Červen 1 18:13:49 CEST 2001

> Tohle neni zadny duvod k tomu, proc by AD melo byt ptakovina.
>
> Nekteri jini naopak AD zkusili, provozuji ho a nestezuji si
> a nemaji duvod menit, protoze prave jim dostatecne vyhovuje.

	Asi nemaji v lasce sva data a o svoji bezpecnosti maji nepochybne
vysoke mineni... Moje informace nejsou jedna pani povidala, ale kdo chce
kam, pomozme mu tam, ze?

BTW MS se vzdy chlubi tim, jak nekde nasazuje sve technologie, za celou
dobu jsem nezaznamenal ani na TechNetech, ze by se MS pochlubil, ze by
AD nekde u sebe nasadil... mozna vi, proc...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno