SuSE+Apache+PHP+include_path=problem

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Sobota Červen 2 10:10:39 CEST 2001

Dobry den.
Mam nasledujici problem. Na SuSE jsem rozbehal Apache+PHP. Pokud dam v nejakem php souboru odkaz na jiny soubor (include, require), vypise mi to hlasku
Warning: Failed opening '...index.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php') in Unknown on line 0.
Problem je v tom, ze u nekterych stranek require funguje a u jinych ne. A je to tam zadane spravne. Rovnez jsem nepochopil, proc kdyz v php.ini include_path nevyplnim, tak i presto mi phpinfo() vypise, ze mam include_path nastaveno na '.:/usr/share/php'.
V archivu jsem nasel podobny problem, ale nepodarilo se mi to rozchodit.

Muzete mi pomoci. Dekuji.
T.Zkoumalek
http://www.EVA.cz - 2200 typu elektrospotrebicu za neuveritelne nizke
ceny! Senzacni letni slevy. Fotografie personalu - nakupy na splatky -
soutez o zbozi zadarmo - bonus za kazdy nakup - provize.