Problemy s DHCP klientem PUMP

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Sobota Červen 2 15:11:56 CEST 2001

Pavel (c)VARC wrote:

> Tak nico podobného jsem oešil na RH7.1en a nakonec byl asi problém v tom 3/4e
> v systému je jak pump tak dhcpcd a nijak se perou. Mi pomohlo rpm -e pump a
> od té doby je klid :O))) a všechno chodí jak má.

v tomto pripade bych se drzel pumpu, mam pocit ze je "modernejsi" a
celkem se mi osvedcuje. jinak se to nepere samo od sebe, to jenom rh
initscripty volaji vsechno co najdou (furt lepsi nez doby, kdy volaly
pouze vsechno). sice to pouzivam na ethernete, ale jestli mate spravne
vytvorene /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-$DEV (napr. pomoci
netcfg), melo by to chodit. a zkontrolujte, jestli nemate v jadre kernel
level autoconfiguration/dhcp support, potom si to zjistuje adresu hned
pri bootu jadra, nepta se to na dns a samozrejme nenastavi vsechny
distribution-dependent nesmysly (nezavola ifup-post, ... a hlavne
samozrejme ignoruje konfiguraci). jinak pump ma celkem prehledny
konfigurak, kde muzete specifikovat parametry kazdeho zarizeni zvlast.

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU