TOP - load?

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Neděle Červen 3 03:34:47 CEST 2001

Hello Jan.

Streda Kveten 30 2001 09:30, you wrote to all:

 JP> Hm, tomu moc nerozumim, potom kdyz mi to cislo vyskoci na 217.00
 JP> tak
 JP> by to prece melo byt v poradku, ze je "mozne spustit tolik
 JP> procesu"...
 JP> Ale naopak v tomto stadiu jiz server pomalu, ale jiste jde do
 JP> kytek :)

To cislo je pocet procesu, ktere cekaji ve fronte az se na ne dostane
cas. Procesor bere procesy jeden po druhem a pokazde je na chvili pusti
do akce. Pokud nejaky proces ceka treba na dokonceni pristupu na HD
(IDE) vsechny ostatni procesy musi cekat. Nejcasteji je to prave HD kdo
zpusobuje narustani loadu. Za idealnich podminek procesy na nic
necekaji a load je kolem nuly.

Petr

... Kazdy chce jit do nebe, ale nikdo nechce umrit.