Stejna MAC adresa

Neděle Červen 3 11:11:48 CEST 2001

On Fri, 1 Jun 2001 9r na seznam.cz wrote:

> 2^(6*8=48) = 2.814749767e+14
> v kterem roce byla podle vas vyrobena sitovka s poradovym cislem
> 281474976700000?

MAC adresa se sklada z prefixu (vyrobce) a pak interniho cisla, ktery te
karte vyrobce da. Cili kombinaci urcite neni tolik (rekl bych, ze pulka,
cili 256^3 je cca 16 milionu).

Uz jsem se s atkovymi kartami setkal. Nektere maji to cislo zapsane v
EEPROM a tak se da nejakym nastrojem zmenit (dodava vyrobce).

MAC adresu muzete take zmenit pomoci OS (pokud to ovladac umoznuje):

ifconfig eth0 hw ether XY:XY:XY:XY:XY:XY

--
                        Milan Kerslager