Ati all in wonder radeon 32MB

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Neděle Červen 3 12:49:42 CEST 2001

ALL-IN-WONDER Radeon ma IMHO Rage Theatre chipset (=nekompatibilni se
zbytkem sveta). MJ proto jsem si koupil extra Radeon a extra Ati TV Tuner
(TV Wonder PCI) s BT878 chipsetem - jede mi se standardnimi xfree 4.0.3,
bttv (ma podporu primo pro TV Wonder vc. strea a video vstupu) a xawtv

sorry

MP