Zacatecnik SuSE 7.1 ftpd a telnetd connection refused

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Neděle Červen 3 20:28:58 CEST 2001

Dobry den.

Mam nasledujici problem. Snazil jsem se rozchodit FTP BSD server na SuSE 7.1. Rozchodil jsem anonymni pristup a guest pristup pro vybrane uzivatele. Kdyz to vsecho krasne fungovalo, restartoval jsem pocitac a pri dalsim pokusu o pripojeni k ftp (ftp localhost) mi to napsalo connection refused... Zkusi jsem se natelnetit (telnet localhost) a vypsalo to opet connection refused...
V podstate jsem menil pouze soubory tykajici se ftpcka. Pak jsem se koukal do /etc/inetd.conf, kde jsem pridal k in.ftpd -S -l. Kdyz to nefungovalo, tak jsem to zase vratil, ale uz to nefungovalo ani potom.
Muzete mi, prosim, poradit?

S pozdravem
T. Zkoumalek

AIRFARE - šetří Váš čas i peníze při cestě do zahraničí. On-line
rezervace a nákup letenek, ubytování v hotelu, pronájem aut a
objednávek cestovního pojištění. http://www.airfare.cz