Chybove hlasky v logu mysql

Petr Hrbek hrbek na iinfo.cz
Pondělí Červen 4 09:09:00 CEST 2001

Ahoj,

po upgradu MySQL na verzi 3.23.38 se mi zacaly v logu DB objevovat obcas
hlasky:

010604  9:04:15  Aborted connection 1225939 to db: 'xxx' user: 'xxx' host:
`localhost' (Got an error reading communication packets)

Bohuzel jsem se ani v dokumentaci MySQL nedocetl jake by mohly byt priciny
techto hlasek a hlavne jake by mohly byt dusledky (nevykonani dotazu???).

Zajimave je, ze z celkoveho poctu asi 13 databazi se tyto hlaseni vyskytuji
jen u dvou DB  to jeste jen v casti pristupu. Upgrade DB z verze 3.22 byl
proveden metodou dump+load.

Rad bych se proto zeptal, jestli s timto problemem nemate nekdo zkusenosti
jak z pohledu pricin tak z pohledu dusledku.

Diky

Petr Hrbek
Internet Info, s. r. o.
http://www.iinfo.cz