ikony pro vsechny mounty v novych KDE

Leos Literak Leos.Literak na 12snap.com
Pondělí Červen 4 11:05:10 CEST 2001

Nazdar,

ted jsem nedavno upgradnul v praci na posledni KDE
a objevil jsou novou FEATURE OF THE DAY - automaticke
vytvareni ikony na desktopu pro vsechny NFS mounty.
Funguje to krasne, dokonce i za behu, takze kdyz jsem
prave pripojil dalsi stroje, objevily se mi nove
ikony.

Problem je, ze o tuto vlastnost nestojim a hrozne
me otravuje. Nechci mit desktop plny ikon. Vzdycky
ty ikony smazu a pri pristim spusteni KDE se zase
vytvori. A takhle je to furt dokolecka.

Moje otazka zni: jak zrusit tuto vlastnost? nejak
jsem to v menu nenasel a prohledavat vsechny ini
soubory se mi nechce.

Diky

	LL

PS. please cc my email address