Samba - SWAT, bezpecnost

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Červen 4 12:09:58 CEST 2001

> Musel byste to forwardovat treba pomoci SSH (parametr -L), tj. spojit se
> prohlizecem na lokalni port (heslo pobezi v otevrene podobe jen po
> loopbacku) a ten forwardovat na cil skrz to SSH a nechat ho v cili vylezt
> ze SSH do portu 901 (swat).

Koukam na to: ssl -L a na druhe strane ssh -R?
Hmm, priznam se, ze je to v soucasnosti nad me schopnosti, ale az budu
mit vic znalosti, podivam se na to dukladneji, jelikoz mne to celkem
zajima :o)

> To by se to muselo prelozit s openssl knihovnou (asi bude potreba nejaky
> slozitejsi patch, protoze jinak by se to standardne uz pouzivalo) nebo by
> se swat musel pouzivat jako CGI skript (Apache SSL umi).

Ta cesta skrz Apache je pro mne momentalne asi schudnejsi,
zaexperimentuji. Diky moc za cenne rady.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net