ppp nenahazuje interface

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Pondělí Červen 4 13:10:08 CEST 2001

Dobry den,
navedl by me nekdo, kam se mam podivat, proc se mi nezapne ppp0, kdyz se
pripojim k serveru?
pripojuju se tak na jeden nebo druhy server a na jednom to nedavno
prestalo fungovat. Nevzpominam si, ze bych delal nejaky zmeny v
konfiguracich (pouze jsem si hral na serverech s routovanim). Porovnaval
jsem na obou serverech souobory /etc/options, ppplogin (spousti pppd po
prihlaseni). Nikde jsem nenasel rozdil a uz nevim, kam bych se mel jeste
podivat. V logu bohuzel nic neni, local a remote IP mu zcela urcite
dodavam.
Diky Michal Vojan

pro jistotu jeste nastaveni

options-server:
crtscts
lock
debug
modem
asyncmap 0
lcp-echo-interval 30
lcp-echo-failure 4

options.ttyS0-server:
lock

ppplogin:
mesg n
stty -echo
exec /usr/sbin/pppd -detach modem crtscts

options-klient:
lock
noipdefault
defaultroute
mru 1500
silent
crtscts
modem /dev/modem
115200
asyncmap 0

timhle vytvarim spojeni:
/usr/sbin/pppd file /etc/ppp/peers/options-klient connect
/etc/ppp/redialer 222.2.5.2:222.2.5.4