Sdileni tiskaren na linux serveru prostrednictvim Samby

Tomas MACOUREK macourek na microware.cz
Pondělí Červen 4 16:36:12 CEST 2001

Dobry den,

dovolim si obratit se na tuto konferenci s nasledujicim dotazem. Potrebuji
rozchodit (nasdilet) tiskarnu (HP DJ)pripojenou k serveru (SuSE 7.1 a SMB
2.0.8) Tiskarna mi bezi bez problemu (ze serveru) ale nejsem schopen tisknou
na ní ze stanic (W9x,W2000). jedine ceho jsem po laborovani docilil bylo to
ze tisk odesel na server a ulozil se do adresare /var/spool/lpd/samba jak
mam nadefinovano v smb.conf. Prikladam cast config souboru. LPD bezi,
poradite prosim nekdo?

[printers]
    comment = tiskárny
    path = /var/spool/lpd/samba
    browseable = yes
    printable = yes
    public = yes
    guest ok = yes
    writable = no

Muzete pripadne uvest kus smb.conf (tedy spravneho) pokud tam mam nejakou
volovinu.

Diky

--Tomas Macourek
macourek na microware.cz